maandag 17 oktober 2016

In de ban van de Angels...





Ik heb een tijdje niet geblogd...

Niet omdat ik er geen zin in had, 

Nee,

Omdat ik simpel genoeg tijd te kort kwam,

De afgelopen weken waren mijn dagen gevuld met werk en

 oppassen op mijn Engeltjes,



Waren mijn avonden gevuld met Salsadansen, jajaja mijn hubje en ik doen een poging om het te leren, en andere ( mantelzorg) activiteiten.


En zodra ik dan thuis kwam, mij in mijn huisoutfit had gehezen en op onze klepbank achter de tafel schoof dan kon ik werken aan mijn huidige verslaving...



De Angels van de Angelstory.



Ze zijn zo leuk en Reilly vraagt elke keer of de "deken" al klaar is.



Vorige week nog de Angelbee gehad, het was zo leuk, er werden heel veel Angels op tafel gelegd en je zag de verschillen.

Die van mij lagen er niet bij, had ze thuis gelaten...


Momenteel ben ik nog bezig aan een paar Angels maar nu ga ik naar mijn mandje want vannacht gaan mijn engeltjes met vakantie en gaan wij naar schiphol!

Zo blij voor ze, eindelijk met vakantie!!






Vandaag geen receptje, 

Moet ze even ordenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten