donderdag 11 augustus 2016

Er zijn van die dagen, 




Een Vlinder 
                             van Liefde
   
                                                               Weggevlogen, heel zacht
                                                               Je bent nu de mooiste ster,
                                                               die straalt, dag en nacht!


Deze bovenstaande tekst las ik achter in de auto terwijl wij terugreden na een bezoek aan mijn zwager en schoonzus.
Deze tekst, welke een collega aan haar muur heeft hangen voor haar zoon, had vandaag een heel bijzondere lading.
Mijn zwager is namelijk gisteren, op zijn 60e verjaardag overleden en wij gingen vandaag even op bezoek.
Verder ga ik hier niet over schrijven maar vond de tekst te mooi en deel ik voor hem!

En verder,

Gisteren met goede moed mijn blokken weer opgepakt na eergisteren, waar ik geleerd heb om op een iets andere manier naar mijn blokken te kijken en waar een hele lieve meneer mij oprecht liet weten hoe mooi hij het vond. 
Ik vond dit zo lief dat ik een blokje met de letter H in deze quilt ga verwerken!
Resultaat, gisteren een mooi licht blok afgekregen en aan de bovenrand begonnen.

6 inch blok van de tweede rand/

Ook ben ik gisteren, na mijn werk, even gaan lopen...
 mijn hoofd leegmaken...

Resultaat, 30 minuten aan een stuk gelopen!

Ben best trots, nu ff doorpakken want het is zo 17 september en dan is het Dam tot Dam night...3 keer raden wie er een poging doet om mee te lopen.



ps.

Het recept van mijn dag is vandaag een recept wat mijn dochter Robin door-appte, het is een recept van Pauline 




BANANEN PANNENKOEK ZONDER MELK

Bananen pannenkoek met ei maar zonder melk en ook zonder tarwe en suiker.. Dat klinkt misschien een beetje gek. En misschien denk je ook wel een pannenkoek van slechts 2 ingrediënten kan echt niet lekker zijn. Nou dat kan dus wel. Deze pannenkoekjes bestaan enkel uit banaan en ei. Ik heb er zelf nog een theelepeltje bakpoeder aan toegevoegd, maar dit hoeft niet perse.
Deze gezonde pannenkoeken zijn super gezond en ideaal voor kinderen met een tarwe of melk allergie. Ik zou het mengsel wel even goed mixen, want alleen dan krijg je luchtige pancakes. Je kan het beste kleine pannenkoekjes maken, want dan kan je ze gemakkelijker omdraaien. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ingrediënten voor 10 kleine pannenkoekjes

1 rijpe banaan
2 eieren (M)
1 tl bakpoeder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten